Två gånger det är inte ofta

Ja det är ju inte ofta jag bloggar två gånger om dagen, men sitter och väntar på att jocke ska komma hem så att vi kan få lite mat i magen.
Där efter vet jag inte vad kvällen har att bjuda på om det blir att vi röjer lite på ovanvåningen eller om vi bara tar det lungt.
Men något som är helt klart är att det blir en promenad med hundarna. Det har blivit så kallt nu så att jag måste i allfall börja använda täcke på Acke. Han fryser så fort vi kommer utan för dörren.

Har fixat med hemsidan länge idag, men det börjar komma sitt slut och det känns skönt så att man bara snart behöver uppdatera den och kan ängna sig åt andra saker.

Jag har igentligen jätte mycket att göra här hemma som jag riktigt inte har fått tummen loss att göra. Men i allfall blir det att jag tar tag i det till helgen om nu joakim sätter igång med golvet. För det är inget som jag precis kan hjälpa till med. Jag har i allfall mätt där uppe så jag tror att mitt arbete är färdigt på den fronten.
Har ju mitt lilla projekt som jag ska börja med sedan där uppe och det är angående väggarna.

Satt och funderade över en sak. Vi har tidningar på Toa och de ligger just nu på hinken som vi har där. Och det stör mig ganska mycket. Så nu i någon dag har jag gått och funderat på att virka till en liten korg som man kan hänga på väggen som man kan stoppa det i. Hmm men måste bli klar med det andra innan jag börjar med det.

Nu tror jag snart älsklingen kommer så jag får förbereda med maten lite nu så att det är klart.

Ha det NiCe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0