Fullspäckad dag idag



Kortet taget idag, är verkligen stolt över min cam på denna bärbara datan, den är grymmt bra.
Denna dagen har varit fullspäckad, hade inga större planer idag när jag vaknade men när jag hade dushat så började det snurra med vad jag skulle göra. Och kan säga att jag har fått en massa gjort idag.

Började med en promenad med pojkarna i skogen. Helt underbart att ut och gå i detta väder. Efter promenaden blev det hem, satte mig ner lite vid datan och tog en kopp kaffe innan jag började röja runt med att städa. Så det blev dammat, dammsugat och golvena tvättade. Känns så gott och det luktar så gott. Har luftat hela huset också.
Efter det blev det att jag körde in till affären och handla kvälls mat, väl hemma blev det att jag tillagade det och sedan åt vi. Efter maten blev det att jag diskade undan sedan skickade jag min deklartion och fixade mitt CV.
Fixade inte mitt CV seriöst känns det som, men ska ju få hjälp på jobbet i morgon av min jobb cosh.

Snackade även med min vän Marianna om vi skulle spåra med Fnaski och slaski, men planerna blev ändrade så det bli i morgon i stället. Har varit lite dålig med spårandet nu med hundarna. Suck säger jag bara till mig själv, får ta tag i det.
Funderar att åka ner till snogeholm och spåra med dem då, det är så otroligt mysigt där nere.

Nej nu ska jag titta lite på tv innan det är dags att lägga sig. Jobb tidigt i morgon..


Här har vi snogeholms sjön, så otroligt mysigt är det ^^

RSS 2.0