Spårning

Då är det söndag och som alla andra helger så springer helgerna bara iväg. Går dagen var lugn och dagen spännderades till att fixa med hemsidan som inte alls blev bra. Det ville inte riktigt som jag, men idag löste jag problemet och nu ska det väll bara rulla på.

Idag står det vilt spårning på schemat. Sigge ska gå sitt första vilt spår så det ska bli spännande och se hur han tar det.
Men jag tror att han kommer gå lika bra som när han gå vilt spår. Video kameran ska med så vi ska filma det. Så det kommer komma upp video sedan.

Annars vet jag inte vad jag ska skriva mer om idag, blir bättre att uppdatera ikväll efter att vi har varit ute.  För Sigge ska jag gå med en ända gång medans de andra hundarna ska vänta tills i kväll att gå.

Kallt är det ute så att blir att hoppa i en massa kläder så att man inte frys ihjäl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0