Pigg!!

jag vaknade pigg idag helt otroligt faktist. Men det kan vara att jag vaknade förrst vid 8 tiden somnade om och skulle igentligen gå upp igen nio med sov till närmare halv elva. Men det var skönt ^^ Men det är lite tråkigt att man sover så mycket också.

Har blivit så förbaskat förkyld också och krasslig i halsen. Segt som fan men det är ändå skönt att man är pigg under allt det.

Ja vad händer i dag då. Måste bara säga ett stort SUCk till mig. Jag har väldigt svårt att få tummen loss. Jag vill så fruktans svärt mycktet men har svårt att komma loss med det. Som att jag har bott här nu i över en månad och jag har fortfarande 5 lånder kvar som står och väntar på att bli upp packade. SUCK säger jag bara.

Så jag har verkligen tänkt att ta tag i det idag. Alla dator saker ska ner i en låda så att jag sedan kan sammla allt på ett ställe, just nu ligger det över allt på golv och låder när jag har varit arg och letat efter något.
Sedan gardinerna har jag inte fått upp än, skulle verkligen vara kanon skönt och skoj att få upp dem. Vill ha upp dem men måste ha upp stängerna också.

Seda nu måste jag in och handla en säck foder till hundarna Just nu har jag 4 olika säckar med hund mat. Axa säck foder som vi har till om fodret tar slut eller till träning. Sedan har vi Royal säck adult som jag hade med mig upp innan. Sedan en Royal energie till Sigge och en halla vanlig som närstan är slut. Massa massa mat till barnen ^^

Annars går det bara bra med alla hundarna 5 utav 6 hundar har vi tillsammans nu så vi ska börja nu med att släppa ihoppa med den sista också så att vi snart kan ha allesammans samlade. Är rätt segt att ha dem delade. Någon gång händer det säkert att man glömer stänga.

Nej men annars rullar det bara på.
Ska snart få ett däck så att jag kan dra med grimm. Har ju selen som jag fick låna av marianna får betälla en sedan själv också. Kanske kan börja dra med någon av de andra hundarna typ hekla. De blir ju så härligt trötta av det. ^^

Hemsidan har jag inte kommit igång i heller med. Ett stort SUCK från min sida sega jag då...

Ja jag måste bara berätta var i en djuraffäre härom dagen. Så gick jag där och tittade. Så tittade jag ner i den ena buren och vad ser jag. Jo en liten Harley marsvin pojke. Neeej sa jag rakt ut till Jocke det är en liten Marsvins Harley en sådan jag har haft innan. Så jävla underbarat söt och fin den vara. Var fan närma att den åkte med hem. Men tänkte lite längre, jag har inte tid med det. så det får bli sen och då ska det lilla hjärtat få bo i köket. ^^

Nej ska allt sticka iväg nu och handla foder.

Här kommer bilder ifrån bakningen igår.

Mina två hjälp redor Grimm och Hekla

Johanna, tiger kakan som är färdig ^^

Tiger kakan innan det har varit i ugnen

Varför ha en klocka som håller tid när man har en Grimm som vaktar spisen och kakan bra :)

Chokelad bollarna hälften med cocos och hälften med pärlsocker ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0