Onsdag

Dagarna springer som sagt bara iväg känns det som. Men härligt härligt.
Ja vad hände igår, blev städning till kaninerna och under städningen upp täcker jag att jag blir av med den anna kaninen. Jaha var är Baffy nu, hoppas att hon inte har skuttat ner, men precis när jag tänker gå ner och kolla så ser jag att sop säcken med hö rör sig. Och när jag öppnar den jo vist sitter hon där i och smaskar i sig hö. Söt nosan ^^
Sedan blev det ett två maskiner tvätt innan jag satte igång med middagen och kan säga att det verkligen blev skit gott.
Pannkaksrulle med köttfärsfyllning. Allt blev upp ättet.

Sedan på kvällen blev det en härlig promenad i den friska luften innan vi kom hem och jag satte mig och fixade med hemsidan med älsklingen fixade med annant.

Så vad som står på planeringen idag är att tävtta vidare, städa över och sedan bege sig in till stan för att in handla lite saker till kylen. Sedan kvällen blir väll lugn med att kanske åka ut och spana lite djur eller blir det att vi blir hemma och tittar på Idol. vi har inte riktigt bestämt oss än.

Bjuder på bilder här under


Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson

LAsange är inte helt fel det heller =)

2010-09-29 @ 17:34:15
URL: http://beckyslife.blogg.se/
Postat av: Casandra

nej det var inget fel på det. det var riktigt gott med en stor skål sallad till

2010-09-30 @ 11:36:51
URL: http://workingpaws.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0