Mycket vid datan

Det känns som jag har suttit länge vid datan nu.
Det är så att jag håller på att göra klart filmerna som jag har spelat in.
Än så länge har jag gjort klart två av 4 st. Men då jag sitter med Johanna samtigt på Skype så laggar det som tusan och det är lite svårt att bedöma klippningen och annat.
Saknar det gammla Movie maker film pogramet, mycket änklare att jobba med än detta pogramet jag använder nu.

idag ska jag köpa en extern hårdisk sedan ska vi lämna den gammla, så nu hoppas jag bara att han kan rädda så många bilder som möjligt.
Men som killen hade sagt har han alldrig miss lyckats så det kommer säkert gå kanon bra, får hålla tummar och allt för det.

Annars är det skit väder som vanligt här uppe, fasen det har regnat mycket nu på senaste tiden. Och inte bara det, det är ju riktigt kallt. lite tråkigt faktist för nu får man snart plocka fram vinter kläderna.

Då videona inte är klara så får jag lägga upp bilder när jag tränar med Grimm







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0