Lite funderingar

ja jag har lite funderingar om lite allt möjligt som snurrar i huvudet idag.
Var ett par dagar sedan jag bloggade.

Fick sådan lust idag att träna hund. Har suttit och pepprat mig själv med att titta på video klipp. Så nu har jag i allfall planerat så långt att träna Hekla Acke och Grimm. Tänkte filma det också och senare göra en video av det.

Har också fått en massa ideer som snurrar i huvudet angående hemsidan. Har nog nästan start sidan klar i huvudet nu så nu är det bara att sätta sig ner och sätta igång med det också..

Sedan har jag och min kära sambo även en massa som snurrar i huvudet angående huset också. Känns jätte skoj. Så just nu ska jag mäta sovrummets golv, om jag hittar en tumstock. ^^

Kanske bloggar senare idag typ ikväll, ska komma igång lite här innan han kommer hem

Ha det NiCe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0