Hus sålt

Fick precis lyckliga besked. Huset är sålt nere i skåne nu. Kan säga att det verkligen känns som en lättnad i kroppen nu. Man har ju gått och varit orolig över hur länge man ska behövt gå och betala hyra på det. Det har ju ändå inte varit en liten summa som man har betalt in. Men nu är det äntligen slut på det.

Nu kan man verkligen börja leva här och nu, nu... Enormt skönt. Gahaa :)

Annars idag började dagen med att när älsklingen körde och jobba att släppa upp grimm i sängen. Och då är det kört, jag somnar verkligen som en stock. Så när klockan var elva orkade jag palla mig upp ur sängen. Huvud värkte som tusan så trodde att det skulle spricka. Sedan kurrade magen också lite. Och då det tar närmare en timme att rasta hundar samt ge dem mat. Så fick jag vara hungrig. Men så upptäcker jag plommenen i trädgården. Och tar ett och hur jag äns kan komma på en sådan sak att det kanske finns en mask i den. Det vet jag inte. Men sedan började jag må riktigt illa. SUCK..
Men fick ändå i mig två mackor till frukost. Sedan blev det att fixa med hemsidan då jag kom på att det finns mycket som man kan göra fast jag inte har några bilder hemma.
Sedan blev det att åka in till stan och handla mat tills ikväll.
När jag kom hem var älsklingen redan hemma och det kändes verkligen skoj att få komma hem en ända gång och han är hemma och att jag får komma hem :)
Han gick i vårt skit land och plockade hund skit för att sedan klippa gräset. Så han började fixa med gräset när jag startade med maten. Hemma gjord Pizza. all mat slank ner i magen och till slut satt vi båda och pustade vi mat boder propp mätta. Glad över att han tyckte maten var god. :)

Sedan så nu för en stund sedan kom jag hem efter att ha varit på en promenad med hundar. Så nu har jag precis satt mig vid tv och tittar på IDOL.

Så tänkte när äsklingen kommer hem att vi ska fixa med hemsidan innan vi går och lägger oss. För just nu är han och jagar grävling och har ett gäng hundar med.

Här kommer några bilder som jag precis har tömt ifrån mobilen.


Älsklingen ute på promenad

När vi var på utställning med Tyson och Hekla

Trötta hundar på morgonen

Tröttar hundar igen

Är det bara jag som lyckas dammsuga så att man spränger påsen :)

Sigge och Grimms nya kompisar. Ett gäng tjur kalvar

Bozz sitter och tittar på en tjur kalv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0