Helt slut

Hur kan man vara det idag när jag inte har börjat göra något alls idag. Har bara varit ute och rastat hundar och sedan gett dem mat sedan själv tryckt i mig en macka.
Så nu sitter jag här vid datan och tänkte att jag skulle uppdatera lite men känner att ögonen går i kors. SUCK med andra ord för att vara trött.

Annars har det varit lungt. Helgen spenderades nere i Skåne hos mina föräldrar med god mat, mässa och annat skoj. Ska ner igen och då ska jocke iväg och jaga med Eddie.

Sedan har vi nu två bilar som är i sönder. Min bil har ju varit i sönder i taga med brommsbeläggningarna och Jocke bytade bara för nån vecka sida sin enna. Men nu visar det sig att vi behöver ett helt nytt ok till hans då det tog närmare 6 timmar att köra hem i söndags och det ska bara ta 4 timmar.

Sedan min bil blev det bytat på men det var ändå skruvar som var i sönder. Så den ska in och gås igenom på en verkstad inom snarst. Men det går att köra med den nu i allfall.

Så suck säger jag för bilar. ^^

Sedan får man väll även säga ett SUCK för hundarna med. Tycker bara att det har varit bråkiga hela denna veckan. En sur grinig Hekla, En väldigt sur och grinig Acke och en snäll och söt Grimm. Ja acke och Grimm rök i hoppa härom dagen. Men nu är det bra igen och de leker som alldrig förr. Men ändå suck för dem. Bozz och Hekla har funnit foder rummet här i huset och båda har varit och vält ut säckar, så nu hålls den dörren låst. Bara Sigge och Lotuz som är två ängla barn ^^

Ja annars smidds det planer med en vän som hoppas att jag vi kommer igång med inom snarst. Hade ju inte kunnat vara bättre än att få hålla på med det som man gillar alldra mäst.

Sedan igår beställde jag ett broderi, med Nalle phu. Så får det om 2-5 dagar. Ska bli skoj att sätta igång med det. Hoppas att det kommer innan helgen :)

Sedan igår var det en full dag inne i stan. Arbetsförmedlings möte och sedan efter det mekonomen och efter det en kopp kaffe uppe hos Angelica och Felicia :)
Sedan blev det hem och ut med hundarna, vila en stund sedan stack älsklingen iväg och fixade med bilen och jag plockade här hemma.

Nej jag skall kanske få tummen loss och göra något här hemma igen.
Har lovat att klippa gräset så får väll allt göra det. Eller ja i allfall Plcoka bajs o bajslandet det är vår gräsmatta :)
Sedan blir det roller blads med hundarna en och en kanske grimm och Acke tillsammans. ^^ Hur fan ska jag orka :) sedan biltema ikväll och stan.

Ha det Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0