Fredag

Ja då har denna veckan snart nått sitt slut, för idag är det fredag.
Är väll inte världen piggaste idag, känner mig små hängig, men har i allfall inte sovit bort dagen idag som jag typ har gjort innan i veckan.

Min bil i sönder igen, fan är riktigt trött på den jävla bilen nu alltså. Nej den började smått låta lite konstigt igår men det försvann, och idag tog älsklingen den till jobb och då började den låta som fan, small hela tiden eller det låter mer som att något skrapar i marken fast det inte gör det.
Så i helgen ska Jocke och hans pappa titta på den och hoppas att de hittar problemet och att inte det är för stort eller blir för dyrt att göra vid. Så flr tillfälet har vi bara en bil.
Ska snart köra och hämta han, blir vid runt tre tiden, men innan dess tänkte jag att jag skulle städa över och plocka undan innan jag beger mig iväg.

Ananrs vad som händer i helgen så tror jag att det blir spårning antingen i morgon eller på Söndag, vilken dag det blir har vi inte kommit över rens om än.

Tycker det är kanon skoj och kanon skönt att komma ut varje vecka och spåra med hundarna. Dock blir det mindre spår nu till grimm då han var så okonsentrerad sist vi spårade. Så ett par 30 meter spår blir det till han igen innan det blir längre spår. Acke kör jag som vanligt. Står i val och kval till att om jag ska sätta igång och vilt spåra med sigge eller om jag ska låta honom bara gå person spår.

Hoppas på att få hem ett däck i helgen också så att jag kan börja dra lite smått med grimm igen. Han blir så härligt trött av det.

Nu får jag nog sätta igång innan klockan hinner bli för mycket och jag får inget gjort här hemma.


En liten smak av hemsidan här. den är under ombyggnad nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0