Film

Rätt sent att blogga men jag har inte hunnit göra det innan idag. Men nu sitter jag och väntar på att den andra videon ska laddas upp sedan ska jag ladda upp den på vimeo.

Ja vad har hänt idag. Idag har jag hållit på nästan hela dagen. Städat, handlat och städat till kaninerna lagat mat ute med hundarna mm. Dagen har verkligen sprungit iväg.

Rätt skoj när jag var och handlade idag. Jag känner ju inte så många här uppe än i allfall men i allfall när jag stod och packade ner mina varor ser jag i ögon vrån att någon kommer i mot mig och sedan knuffar till mig. En massa han snurra i skalllen, va gör människan hur vågar den knuffa mig :). Så upptäcker jag när jag tittar upp att det är Angelica ^^.. Skoj att träffa någon som man känner när man är ute och handlar, så det blev att vi snackade lite och förmodligen kommer de till oss på söndag och äter middag. vet ej än vad jag ska bjuda på :)

Så just nu sitter jag här med Acke, Grimm, Sigge och Hekla Husse är iväg med de andra två och jagar grävling. Hoppas att de får någon ikväll. ^^

I morgon blir det spårning med hundarna. Blir att vi lägger spåret på förmiddagen sedan går vi på kvällen så blod får plockas fram ikväll annars har jag nästan allt klart. ^^

ska jobba vidare med videosarna nu. Antingen blir det Hekla video eller Acke video det har jag inte bestämt mig än för i heller ^^
Ha det Nice

Tränings Video 2010-09-15 from Casandra Söderberg on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0