utgifter på hundarna

Satt precis och tänkte över vad vi behöver inhandla till hundarna denna månaden.

90 kg hunfoder denna månaden
5 Packer avmasknings tableter (tittade på det i appoeket igår)
Alla hundar ska vaccineras.

För övrigt skall vi
kastrera 3 hundar Bozz, Grimm, Acke Sigge får behålla sina nåsar.
Höftledsrönka Sigge och Bozz. Sigge för att se hur det ser ut med hans höft, Bozz för att han är stel i mellan åt.
Igentligen Grimm också om jag ska hålla på med WP.
Fixa tänderna på Acke
Kolla upp Lotuz drickande

Så detta får man sprida ut lite fint nu framöver. :) Mer eller mindre viktiga saker men absolut inga akut saker
Men allt för våra älskade hundar.

Vet inte hur jag kunde komma på att sitta ner och skriva ner allt detta.

men ett stor sak jag glömde. En massa leksaker till dem :) Jag är knas med att skämma bort hundarna men både leksaker och ben.













Alla vår 6 galna hundar.

Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson - Mitt liv och min vardag

Ojoj, det måste kosta en del med 90kg hundfoder :P

2010-10-06 @ 16:06:57
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0