Sista inlägget

Ja detta blir det sista in lägget på ett taga nu. Kommer inte ha internet förens det har koplats in på det andra stället, som vi ska bo på nu under tiden innan vi flyttar till huset. Ett massa flyttande nu är det. Men vi har bara tagit dit det nödvändigaste till huset vi ska nu. Så kläder och annat kommer inte att packas upp något större.

Nu är det verkligen inte mycket kvar här. Det är jag, hundarna och kaninerna och lite annat smått. Som får typ plats i ett bil last. Så i morgon blir det att köra resterande och sedan var detta ett avslutat kapitel.

Sitter just nu och väntar på att Joakim ska komma hem med mat, har blivt en del snabb mat nu på senaste. Så det har man völl för ätit sig på. Så nu när vi kommer till det andra huset så blir det att laga mat igen

Jobbigt att man inte har något internet, ett av mina stora syselsättningar. Men men vad gör man. Har serier som jag kan titta på sedan har jag alla hundarna och kaninerna att pyssla med.

Har ju fått fogglossning. och det gör verkligen så förrbannat ont så jag kan inte beskriva det med ord. Jag har gått med smärta innan till och med jobbat med det så att min arbetsledare tvingade mig att åka in till akuten då jag inte kunde stå rät upp stående. Men detta går inte att beskriva med ord. visa rörelser kan jag inte göra och man blir verkligen helt matt i kroppen när man har hållit på en hel dag, som vi nu gör med att packa och flytta.

Acke är bara för underbar. Han är min ängel över allt annat. Han satt i buren medans vi hade dörrarna öppnade här. Och så var jag i köket och ifrån kket kan man se buren. Och han satt där och kacklade som han brukar göra när han har fått vara där inne. Men så la jag mig rak lång på golv mattan för jag hade så ont och från att han satt och kacklade så gick han upp i ordentligt skall och nästan rev buren. Vet ej vad som snurrade i huvudet på han om han trodde att jag hade säckat i hoppa eller vad han hade trodde. Min underbara Acke, fattar inte. Ett liv utan han det fungerar verkligen inte. Den dagen när den kommer säger jag bara FY FAN jag kommer blir dumm i huvudet.

Annars ås tar väll resterande av hundarna det lungt med att vi flyttar, de springer ju runder, men lille Acke är ju speciell, han ska ju inte äta när det är för mycket igång. SÅ det åter står bara att se varje dag om han ska ha frukost och middag eller om han ska vara utan det.

Med lillen är det annars bara bra, det är full action där inne på kvällen, men nu när jag håller på som jag har gjort så värker magen. och det gör mig verkligen skit rädd. Men annars så är det en livlig liten krabat där inne. Igår fick jag mig två ordentliga sparkar på handen. Och då sa jag till Joakim att han skulle hålla handen och trycka lite och där fick han sig också en smack. Härligt att se hans min när den lille gjorde det. Han lös upp liksom i hela ansiktet. Det är så skoj för joakim sa det en kväll jag fattar inte hur det känns, Jag kommer ju alldrig att vara gravid. Så jag fick ju förklara så gott jag kunde med hur det känns och hur det känns i magen.
Han sa även till mig att han fattar inte hur jag orkar med alla krämperna. Då svarar jag bara. Det är verkligen värt det, för i slut ändan kommer vår lille ängel och detta är ju inget gemt i mot att föda. Jag vet att jag inte ska säga något, men jag kan ju bara tänka mig hur det kan kännas att krysta ut en handboll, det måste ju göra ont.

Annars har jag väll inte så mycket mer att skriva. Kommer inte på något precis nu. Så nästa gång jag skriver kommer det vara en ny blogg på G. Kanske lösenords skyddar den. Så man vet vilka som läser den för nu har jag inte en aning om vem som följer min blogg.

Ha det Nice så hörs och syns vi om ett taga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0