Seriöst

Nu har jag haft ont i min mage i två dagar och nu har det släpt. Nej då ska man vakna med huvudvärk idag i sället som inte vill släppa. SUCK
Nu är jag inne på min andra kopp kaffe och hoppas nu verkligen på att det ska släppa.

Tankar och funderingar
Ja jag gick ju och tänkte nu för några dagar sedan att jag skulle göra upp ett tränings pogram för varje hund. Välja ett och samma moment som jag skulle träna med alla hundarna, men lusten förrsvann härom dagen. Men det kommer tillbaka.
Kallt som tusan har det blivit nu ute, jag var nog den ända som gick vinterklädd igår. T-shirt, tröja, flisjacka och sedan jacka på det. Kan man frysa mer eller plus en mössa men det var skönt jag frös inte ett ända dugg och det var jäkligt gött.

Sedan blev det miljö träning med hekla inne i stan igår. Och ho nvar verkligen galen. SÅ det behöver vi verkligen mer av. Nej hon trodde att varje människa skulle komma och ta henne och allt som hördes var bara så läskigt.
Men igentligen skulle hon inte ragerat så, utan jag tror eller vet att det är på grund av att hon snart ska gå in i löp och sedan har hon kommit i 8 månaders spök åldern. Allting är så jäkla skoj samtidigt som det kan vara lika läskigt.
Så vi väntar ett litet taga till sedan gör vi om det igen. Acke fick följa med och Joakim gick med han och det är ju inga problem, tror bara nu att varje stolpe i stan är ner kissade

Annars idag ska jag lägga in lite tvätt och kasta in lite ny tvätt, sedan när hjärtat kommer hem ska vi åka och titta på en sak som jag inte kan berätta och sedan blir det en lugn kväll så mycket jag vet.
Har fått tillbaka mina externahårdiskar nu. Så sa Joakim till mig att jag kan använda den nya nu, ja suck sa jag med de få bilderna jag har att lägga in på den. Gemtimot 29 tusen bilder.

Nu ska jag slänga in ved i spisen och börja röja lite
ha det NiCe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0