Precis hem komna

Då har vi precis kommit hem. Har precis varit på ett lite äventyr. Mer om det kan jag inte säga vad det var för jag vet inte mycket mer. Men mer om det kommer så snart vi vet mer.

Sitter och mår lite halvt illa på grund av att jag har tryckt i mig en packet hasltabbleter. Så förbaskat goda är de, så därför tryckte jag i mig hela asken.
Min rygg värk sitter fortfarande kvar men så länge jag sätter mig på ena eller andra skinkan så är det lungt.

Hundarna ligger nu slängda över allt förutom Grimm som helst skulle vilja ligga ända in då han älskar den öppna spisen.
Tack och lov har pläden torkat nu efter att jag fick tvätta den efter de hade kissade på den.

Annars ser kvällen lugn ut, ska snart föröka äta något sedan vet jag inte vad som finns på tv ikväll. Får väll kolla tv tablån.


Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson

Fy fan det är ju nästan rena rånet :P Becka börjar bli snål nu ju äldre hon blir ^^ haha

2010-10-07 @ 15:10:13
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0