Ont

har så förbaskat ont i svans kotan, varje gång jag sätter mig och reser mig värker det till så man vill inte göra något av det. I natt vaknade jag till och med av att jag hade så ont. SUCK säger jag bara.

Dimma annars ute som tusan idag, man ser knappt något. Fick ha hundarna kopplade idag på morgon kisserundan för man viste inte vad som kunde dölja sig i dimman. Och inte bara det i heller kallt som tusan också är det. Tur att hundarna gjort snabbt ifrån sig så att man kom in i värmen igen.
Klockan är typ elva nu och det är 3 grader ute, var har värmen tagit vägen, den har verkligen för svunnit.
Det ska inte vara för varmt utan det ska vara lagom varmt. Men sedan är det skönt när det är så kyligt också för det är så gott att kunna värma sig.

Annars idag finns det inga planer. Vet riktigt inte vad jag ska hitta på med. Ta disken och sätta fyr i spisen är ett måste. Ska vänta till Jocke kommer hem så ska jag minskäll ut och träna hund så gott det går med min dåliga rygg.
Har inte så mycket mer att skriva nu.

En väldigt trött lite 6 månaders sigge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0