Ont i magen!

Idag har jag haft ont i magen nästan hela dagen. har knappt kunna röra mig så ont jag har haft, men det har blivit bättre nu. Hoppas att det snart går helt över. Fan finns inget värre än när man har så ont i magen.

Annars har dagen varit lugn, robin var här i morse och lämnade några jakt filmer och då passade vi på att bjuda han på kladd kaka. Älsklingen är ju hemma idag då han körde en skruv rakt igenom fingret och har haft on i fingret. Men i morgon tror jag att han ska jobba. Eller han ska det.

Lite surt när man har planerat att träna hund idag att man ska få så jäkla ont i magen. Så det får väll vänta tills i morgon. Är sugen att sätta igång med whigt pullingen med Grimm och då krävs det att man börjar träna nu.
Hade även tänkt fixa med hemsidan idag men det har inte i heller funnit någon ork till det. Så får se om jag har någon ork till att fixa det i kväll.

Sigges film ska också göras vid och komma upp nätet.

Sedan är det planer att ställa i halmstad i okt. Det bli hekla som vi ställer eller jag. Och det är folk som man känner som ska dit. Mycket därfr jag ska dit. Och skit nyttigt för lilla hekla att träffa männiksor också.

Har ingen mat lust idag så ska försökta dricka en varmakoppen till middag, och sedan nu innan gjorde jag i orning grönsaker och dipp som jag tänkte äta ikväll till idol, för ikväll ska det väll vara i allfall är det halv åtta hos mig. Får se vad de hittar på för spännade rätter idag.


Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson

Man får ta och ändra det lite då och då ;D Man tröttnar ju efter ett tag

2010-10-05 @ 19:51:46
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0