Mycket seg

Idag känner mig verkligen otroligt seg. Värken glad eller ledsen är jag, jag vet inte vad det är med mig idag. Kanske är för det är en aning kallt här i huset. Men ska göra rent spisen idag innan jag börjar elda sedan måste jag köra in och handla. Och lämna elden och köra och handla det har jag ingen större lust med så att det blir att jag får fixa med spisen så fort jag har kommit hem igen.

Men sedan känner jag inte i heller för att åka och handla. Det är polis kontroller över allt här i stan. Bra de men jag har ingen lust alls med att bli tagen.
Sedan är det inte bara i heller att köra utan jag måste fixa med hundarna innan jag kan köra. Men det har ju alldrig varit så att man kan sätta sig i bilen och bara köra utan att det har ju varit en massa att fixa med innan man har kunnat köra iväg.

Annars så blir det att plocka här hemma, Martin och hans familj var ju här igår och martin och Jocke bar ner grejer från ovanvåningen. Så nu känns det luftigt och bra och till helgen ska det läggas golv. ^^

Så jag fick ner skrivbordet till sovrummet igår och det blev kanon bra, så nu ska skrivaren och annat skit in i det :) så blir man av med det.
Inte klokt vad små saker kan göra stort. Satte två lampor i förnstrena här och oj vad mysigt det blev. ^^ Både jag och Jocke stod och tittade på dem och tyckte det blev bara så bra.

Nej nu har jag nog inte mycket mer att skriva.
Får väll få tummen loss och köra och handla. Men orkar fan inte göra vid mig utan nu ska de få se mig i lodis kläder :) Ha ha

ha det NiCe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0