Lördag

Idag är det lördag, och det är inte så mycket som har hänt idag.
Vaknade vid tio tiden och väkte vist Jocke också. Gick ut med alla hundarna sedan satte vi oss och åt frukost. Verkligen super mysigt när det ligger snö ute, ja tro det eller ej men här snöade det igår kväll.
Så nu när man var ute med hundarna så la det mästa av trädes löv på marken. Hundarna får verkligen toss av att springa i löv. :)

Efer frukosten fick jag fruktansvärt ont i magen. och har det än fast inte så farligt som innan, viste inte om jag skulle stå eller sitta. Rätt ut sagt en fruktansvärd smärta.

Så jag fick stanna hemma nu när Jocke körde och hämtade älg kött, jag som har sätt fram imot att komma ut lite. Men vågar inte göra något, utan stannar här hemma tills jag känner mig bra igen.

Känns verkligen surt också för att jag hade planerat att gå ut med hundarna på lång promenad idag och släppa dem på fältet med det blir inget med det i helle. Kanske blir senare ikväll i stället. får i allfall vänta till Jocke kommer hem så får han följa med mig ut.

Var sugen som tusan att jobba på ett Freestyle på gram med grimm ockå, iallfall jobba så att han blir lugnare då han är över allt och ingen stanns känns det som i mellan åt.
Men men det är fler dagar.

Sedan blir det att plocka här i veckan men annars lugn, ska skicka ett par papper och sånt också.
Blev föresten helt förvånad igår när jag fick höra att malmö mässhallar ska rivas och att malmö valp och malmö internationella inte kommer att vara mer tills de hittar någon ny stanns att ha det. Malmö utställningarna som var så roliga att gå på. tur att jag lyckades både få med Sigge på malmö valp en gång och ställa Acke på malmö internationella innan detta nu hände. tror att det finns många som är rätt förbannade nu på vad som har hänt.

Får väll försöka göra något annat men vet inte vad, vill bara att det ska släppa i magen nu så att jag känner mig pigg. kan ju i och för sig jobba lite med hemsidan som alldeles snart är klar.

Sitter här förresten med ett leende på läpparna och tittar på grimm. Han verkligen älskar den öppna spisen. Han har legat där hela dagen sedan den tändes och det är ju inte så att han flyttar på sig utan han ligger riktigt nära och njuet.
Måste även plocka fram hundarnas täcke nu, för nu har det blivit ordentligt kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0