FREDAG

ja då är det äntligen fredag, inte för att fredagen är något större speciel för mig längre men för alla andra som jobbar som vet jag sen innan själv att fredagar är heliga, lördagar och söndagar.

Gårdagen tyckte jag bara sprang iväg. Efter att jag hade ätit min frukost så begav Hekla och jag oss till Floby där Jocke jobbar. Bra  träning för lill loppan som kände nöstan alle sammans där och var över lycklig för att få en massa mys. Där efter begav jag och Jocke oss på vårt lilla uppdrag som vi skulle. Och efter det begav jag och hekla oss hemmåt. Men bara en kort stund efter kom jocke också hem så då blev det en härlig prommenad med hundarna innan vi åt kvälls mat och tog det lungt.

Var en kanon skön kväll igår, regnade inte, blåste inte utan det var till och med lite sol som stack fram. Hur mysigt som helst.

Så idag blir det att bege sig in till stan och handla och göra en massa ärenden. Sedan blir det hem slänga in ved i spisen så det blir vaarmt och gott, sedan dush och fixa i ordning innan älsklingen kommer hem.

Blir att vi smider planer inför helgen också med hundarna. Är sugen på att ett rijält pass med alla hundarna men igen spårning utan lydnad och Freestyle.

ska allt hoppa i kläder nu och drive in till stan.
Bloggar kanske senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0