Blogg Pausen :)

Jag ska ha försökt skriva här ett par gånger men har blivit avbruten eller så har det hela inte fungerat.

Men som sagt så skulle det vara en blogg paus. men kände ändå att jag ville skriva ett par rader. Kanske finns de som läser.
Som sagt har jag ju lovat att de ska komma upp en ny blogg. Men vet igentligen inte hur jag ska göra med det.
Men en ny blogg ska det komma men känner att det är ingen idee att starta upp någon då vi har det lite upp och ner här.

Vi håller på att flytta. Så det är mycket med hus nu, vi ska flytta till ett ställe tilfäligt så kommer förmodligen inte ha något internet. Och det suger verkligen.

Har försökt att göra en ny layoute också men då datan bara hänger upp sig så tappar man suget att fixa med bilder. Så tror att hela min dator behöver en ny upp start. Den börjar bli ordentligt seg.

Så det kommer att komma en ny blogg men när den kommer det vet jag inte. Längre fram. Och som sagt ska den handla om mig och Jocke hundarna och bäbisen.

Hur är det annars med mig och magen och bäbisen. Kanske någon som undrar.
Det är bara bra med oss. Har bara haft ordentligt ont i magen ett par dagar men det är inget farligt alls. Det är bara jag som har varit otroligt dålig på att äta innan jag blev gravid. Ibland åt jag ingenting på en hel dag eller mer och nu shokar jag kroppen med att äta frukost, lunch och middag. Min magen är inte alls van vid att få mat om man säger så.

Med bäbisen är det bara bra. Så fort jag sitter hukad framåt som när jag sitter med datan vid tv eller på kvällarna, känner jag rörelse och det känns kanon mysigt. Det är precis som bobblor inne i magen. Ibland trycker jag också med handen på magen och några gåner har jag fått en tutch på handen. Joakim har också känt rörelse. :)

Så nu har jag inte ett ända par byxer som passar mig. Så jag måste verkligen handla ett par brallor.
Några snygga blusar eller något i den stilen måste jag också skaffa in, inte för att det andra inte passar men de börjar bli gammalt.

Vad har in handlats till den lille
En bok MIN FÖRSTA TID -- Joakim och jag
BÄBIS KLÄDER - Joakims mamma
NAPP - Casandras Mamma

Bäbisk kläderna är så kanon söta så det finns inte att beskriva med ord. Var och tittade på dem hemma hos jokims föräldrar i helgen. Nappen är riktigt tuff, måste lägga upp bild på den så dort jag har fått upp den till mig.

Annars så är det bra med alla hundarna okså. Hundträningen ligger på is förtillfället. När vi ska nu flytta har jag ingen lust alls till att träna, men det kommer tillbaka så fort vi har kommit till ordning.

Men men

Kanske blir någon uppdatering till innan man blir internet lös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0