Jävla sorteringen

Fan hatar det. Det går verkligen inte bra för mig och det.
Nu har jag en massa soper i garaget i stället som jag måste köra till tippen.
Jag får fan snart skärpa mig med det jäkla skiten.

Öppnade undervasken idag och den påsen som man slänger mat afall kom det små fluger.
Gahhh ut med skiten. Jag äter ute från och med nu så att jag slipper kasta saker. ^^

Annars blev det en underbar promenad med hundarna igår i solen i rask fart. Tungarna hängde som slippsar på dem tack vare värmen.
Kunde knappt hålla mig för skratt.
Svansjö är där väldigt många schäfrar. Och specielt en såg jag en hane jätte fin var han.
Och där kommer jag med sigge. :)
Ja sigge han är fin han också, men inte nu när han fäller och liknar snart en korthårig collie :)
Tussar som sitter här och där och bara med en liten vind så flyger de iväg :)
Folk undrar nog om han har skabb.

Men jag är stolt över mina pojkar när jag går förbi andra hundar eller tomter där hundar flyger fram och skäller ut mina hundar.
Vist alla tres svansar står som stolp skott rakt upp i luften men de lämnar inte min sida, utan bara sneglar.

Men vi har i backen här uppe en dum blandras och jackrussel. Totalt knäppa i huvudet. Och det vet mina hundar om.
Så där har det hänt att alla tre har flyget fram till stacketet. Men då har den lille fula jackrusselen flyget som ett sträck in i huset. MOhaaaaaa hehe
Nemen casandra så här kan man inte vara. Men ibland kan man bara störa sig som fan på hundägare och deras hundar. Det är igentligen synd om de hundarna får fan aldrig komma utanför den tomten. Så deras syselsättning är ju att flygga fram och göra utfall och skälla ut allt och alla som går förbi. Suck SUck

Nej ska allt borsta håret nu sedan blir det en timmes runda med hundarna innan det är dags att sticka till jobb igen.

TJaooooo


Kommentarer
Postat av: k

så jävla snyg . fast litt sur

2010-06-23 @ 02:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0