Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Sigges föddelsedag



Det är verkligen inte klokt vad tiden går. Idag fyller Sigge mannen 4 år.
Dock trodde jag alldrig att han skulle bli så gammal när jag fick beskedet på hans höfter när han var 8 månader.
Sigge är verkligen en speciel hund. Han är nog den ände hunden som jag har träffat som föröker få så mycket gjort men ändå inte får något gjort.
Klumpig är bara för namnet också. Inte kan han gå någon stanns utan han välter eller puttar till något.
Men det är min lille Sigge det :)

Fan är så fruktansvärt glad att jag har fått ha han så många år hos mig. Fast ibland att det kan vara otroligt jobbigt både för han och mig.
Men vi har kämpat som fan, allt för att han skall ha fått et bra liv. Och jag hoppas verkligen att han har fått det.

Det låter kanske hemskt men har lärt mig otroligt mycket med denna hunden. Hur man kan gå till väga och göra med en hund som har höft ledsfel.

Sigge är en hund som fungerar med allt och alla, sällan han visar något mot en annan hund. Bara se han Och johannas Dalmatiner ihoppa är helt underbart. Två vuxna hanhundar ihoppa som leker så fint. Eller mamma lilla pappy som Sigge lägger sig ner på golvet till så att han kan leka.
Det är verkligen helt underbart.
Världens snällaste hund är han.
Älskar min sigge mannen och idag ska han få något extra gott på maten. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0