Hur fan gör man

Ja det är tur att man kommer ihåg saker. Var ju ett bra taga sedan jag höll på med blogg koder och annat. Nu försöker jag ändra färgen på texten, men har nu suttit i två dagar och försökt och det vill liksom inte ändra sig bara på förgranskningen.  Blir så trött :)

Sitter här annars med kaffe koppen i högsta hugg, tror snart att jag får en energie kick som jag brukar få när jag dricker för mycket kaffe. Men det gör inget. :) För snart ska jag ut med hundarna på långpromenad, så det ska gå undan. FÖrbränna mer än vad man äter.

Fin dag det är annars idag, solen skinner. Kan det vara så sant att sommaren har kommit nu eller är det bara ett ryck. Hmm Ja det åter står att se. Börjar väll säkert att regna senare idag.

Nej nu får jag allt slita mig ifrån dagat och gå ut. Tiden tickar iväg för att börja jobba.

Löning denna veckan. Jippii :) Det tackar man alldrig ner till. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0