Tjennare

Har varit uppe med tuppen idag, eller ja klockan ringde i allfall vid halv nio så det var bara att skutta upp då.
Faktist pigg, och det känns skönt. Igår var jag mer än död när jag vaknade. Skallen värkte, näsan stopp. Men efter att ha vaknat till lite så kändes allt mycket bättre.

Så idag blev det ut med hundarna, där efter fick Sigge följa med in till byn och handla.
Så det blev mer än det jag skulle ha. Varsit ben blev det till alla tre också, som de nu ligger lite här och där och tuggar på.
Ingen dålig frukost tycker de. ^^

Fick lite panik igår när jag gick och la mig. Fan det är bara en vecka kvar nu tills jag flyttar. Ska verkligen bli helt underbart, det var inte det jag tänkte på utan mer på att fan nu måste jag lägga på ett kol. Funderingarna gick även på hur fan jag ska få allt till tippen som jag nu ska kasta. Måste sortera upp det.
Så det slutade med att jag kommer väll att ta ett par sopsäckar sedan sätta lappar på vad det är i.
Tycker det låter som en bra idee. Så är det bara att asa bort sopsäcken till den kontejner som det ska i.

Vi har snackat nu på jobbet i någon dag om de som video bloggar. Så jag var bara tvungen att gå in och titta på youtube, kan säga att jag har skrattat som en tok. Folk är inte kloka. Hejsan bloggen.. A jag kan inte bara sluta skratta.
Ninni och jag har även hållt på med det nu när vi har jobbat. Hejsan bloggen idag gör vi det och så skrattar vi..
He he..

Nej nu får jag väll få tummen loss och sätta igång här hemma. Måste tvätta lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0