tisdag

Då vart det tisdag idag. Och jag undrar när denna värme böljan ska lugna ner sig lite. Kan ju gott bli lite svalare i luften. Det hjälper ju inte äns att det regnar. Det blir ju liksom inte bättre luft för det.

Igår var verkligen jäkla dag om man säger så. Morgon började med att jag skulle ringa doktern kl 8. Så jag vaknade ju klockan 8 och skulle ta mobilen och ringa så hängde den sig. Så jag startade om den och då loggade in sig så långt till lösenordet. skrev i det men det stod ogiltigt. Så startade om den igen och sedan kom den bara till det stod sony eriksson och så stod den där. Jaha tänkte jag, jag som skulle ringa. Ja så jag fick ta en annan gammal mobil som jag hittade i en låda. Ringde på den där jag knappt hörde något.

Så det var bara att titta efter en ny mob.

Fick en tid hos doktern, och fick stressa för att komma i tid. lämnade kisse prov och allt. Sedan satt jag där i två timmar och väntade på att få svar. Men tyckte mäst att de sprang runder. Blev in kallad på rummet och det visade sig att det var inte urinverksinfektion som jag hade trott. Så vad är felet då ja gå ut och sät dig i vänt rummet så kallar vi snart på dig när vi har pratat med läkaren. Suck så satt man där igen.
Till slut kom de ut och sa ja du behöver inte vänta längre vi ringer dig i stället, för vi vet inte hur lång tid detta kan ta då han har mycket idag. Jaha tänkte jag, ja och jag är pissinödig hela tiden.

Så de ringde senare underdagen utan svar, utan ville att jag ska komma med ett nytt urin prov idag. så där ska jag vara tjugo i två. Hoppas att jag slipper sitta och vänta lika länge idag och att jag får svar på vad det är som är fel.
fan har verkligen ingen ork längre, skulle jag så hade jag kunnat ligga ner hela dagen. Och bara glo. Sitter rakt upp och ner och svitten rinner av mig.
Gahaaa vill ha svar. svar svar.
Känner mig gnällig, men får verkligen panik, jag vet att jag är en männsika som är full av energi som håller på dagarna i ände. och detta är verkligen inte bra nu innan flytt, fan skulle få så mycket gjort i helgen och nu i veckan men orkar verkligen inte tag i något.

Nej hoppas hoppas idag på att få svar.

På torsdag är det sjöbo marknad och på fredag också. Och så kommer älsklingen på Fredag. Ska bli mys att träffa han igen. Längtar som en tok till på fredag.. Vill ha fredag i morgon..

Så nu idag har jag varit hemma två dagar. I morgon måste jag jobba. Måste måste.. Har ångest att vara hemma nu fast jag inte igentligen kan jobba.

Nej får väll gå och göra mig i ordning nu. Får hoppa i dushen.

Kanske skriver senare idag.


Den nya mobilen som jag införskaffade mig igår. Ha ha första samsungen, ja den är verkligen en hel vetenskap för att kunna använda, men kan den rätt bra nu

Kommentarer
Postat av: RebeccaღNilsson

Ah, det hade vi kunnat göra. Men är det fint väder nu nästa vecka så kan vi åka ändå ju =) För du jobbar väl kväll? Så man kan ta ett dopp på förmiddagen. Beror ju på hur du mår och sådär också.

2010-07-14 @ 08:04:05
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0