Sorry!


Älsklingen som har gjort denna!

God morgon allesammans
Varför jag har valt sorry som rubrik är för att jag känner mig irriterad hella tiden. Inte meningen att det ska gå ut över någon.
Jag har väll för mycket som jag står i nu för tiden. Tok längtar till jag alldeles snart är uppe och kan bara njuta av livet tillsammans med snutte.

Var på föddelsedags fest igår hos robert, före detta klass kamrat även arbetskamrat. Trevligt var det och det bjöds både på en massa skratt och god mat.
Allesammans har lika knasig humor.
Var skoj att se alla från skol tiden, vad alla har förändrats sedan dess. ^^
Jag körde dit där så jag inget festande blev det för mig, och när klockan började närma sig halv tolv stack jag hem. Då jag skulle köra saker till tippen idag.
Så det var skönt att komma hem igår, gav hundarna mat och sedan myste vi i soffan en stund och tittade på alien.
Satt och tänkte på det när jag satt där i soffan. Jag kanske är knäpp eller så men fan vad jag känner mig glad, lugn ja allt när jag är tillsammans med hundarna. Bara mysa med dem.
Häldre gör jag det en kväll än är ute och festar ^^ Jag är nog knas, a vist är det skoj att festa, jag hade ju inte tackat nej till det :) hihi

Men i allfall när alien filmen var slut så gick jag och la mig.

Jag skulle få hjälp med att bära ner saker idag från ovanvoningen som de större bänkarna vetrinskåp mm. Men så blev det inte idag. Har ingen som kan hjälpa mig idag i heller med att bära ner det.
Det finns en massa annat som jag kan hitta på idag, som att klippa gräset på baksidan, (Fan vad det lockar) eller inte.
Städa till kaninerna är ett måste idag. Rota igenom någon låda till i garaget, men min systrar vill gärna vara med och rota i häst lådan innan det åkte till tippen. Och mamma skulle titta på något. Så kan ju inte röra de två sakerna.
Så jag funderar skarpt på att lasta alla tre hundarna och sticka till Johanna i malmö och va där hela dagen. Komma väck från hus och allt här. Fan detta hus står mig riktigt högt upp i halsen nu, så trött på det. Bara bekymmer och bekymmer.
Aja känns bara som jag sitter och ältar lite fram och tillbaka nu. Ska ta och städa till mina flickor nu.

Ha det NiCe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0