Sista dagen



Idag kör man neråt igen. Har verkligen haft det kanon bra här uppe och känner verkligen att jag kommer att trivas som fisken i vattnet.

Hundarna trivs också kanon bra, dock har vi inte utforskat allt här än men det ska bli senare. Massa ställen man kan gå med hundarna.
Som sagt blev det grillning igår och det var kanon gott. Sigge mannen var med ute och låg och tuggade på ett ben och tyckte livet var underbart.
Tomten måste inhägnas märks på acke och Grimm att de inte har sprungit av sig nu på ett par dagar. ^^ Acke fick sådan spraticka i kopplet på morgon promenaden och sprang en massa runder runt mig, bjöd även in sigge till lek och för en gång skulle morrade inte sigge tillbaka på han utan viftade på svansen han också.

Lite att göra innan man kör idag, städa över huset plocka hund skit och tanka bilen mm.
Sedan vet jag ej hur vädret är igentligen idag om det ska regna eller om det ska vara sol, men så mycket vet jag att det är 22 grader där nere.

Men blir att jag kör senare idag.
Ska bli skönt att träffa mina små ninnisar igen, tänk de har varit ute mammsen i en vecka.
Så det blir borstning, städning och klo klippning på dem.
Ska ven slå upp inhägnaden till dem så att de kan vara ute och skutta om dagarna.

Sedan chinchillorna måste jag sälja, fan tiden börjar bli knapp nu och jag kan verkligen inte ha dem med mig upp. Har inte tid plats för dem mer. Och sedan känner jag att de kan få det mycket bättre hos någon annan.
Ha ha första gången jag säljer djur.
Har inte gjort det innan.

Ja som jag har sagt innan så har jag verkligen mycket att göra.

O just det om inte klockan blir förrmycket hade jag tänkt att åka inom och titta på en liten ny familjemeddlem.

Nej nu mitt i allt ska jag faktsit spela lite Wiee ^^

TJaooooo

Lilla busen Hekla,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0