Nu är det gött

Kort från när Jocke och jag var ute

Idag har det verkligen varit varmt. Shit var ute för att slänga soper och trodde att jag skulle dö på vägen. Det är bara ett par meter till soptunnan :) Nej för mitt tycke alldeles för varmt. Fan 40 grader i solen. Men kände åndå att jag var tvungen att städa över. Så det blev det och svitten ränder. Ofräsh som man var stack jag in till byn och handlade. Så det blev en massa gott till hundarna. Så skönt det var i affären hade lätt blivit där inne till ikväll :)

Så annars har jag hållit mig stilla hela dagen och fixat lite med loggan till den nya hemsidan. Är inte riktigt nöjd så jobbar på en ny. Men kan ju lägga upp den ändå

Men kommer inte sätta igång med att göra vid hemsidan riktigt förrens jag kommer upp.

Sedan nu ikväll kände jag att när jag satt här vid datan att nej nu får jag fanta mig göra något annat. Ögonen började kännas fyrkantiga. ^^

Så jag tog hundarna på en promenad, och på promenaden fick jag sådan lust att åka och titta på vilt, så in med hundarna, kameran och kickaren och så stack vi. Såg ju inte ljust ut till en början att jag skulle få se något. Men när jag kom utan för sövde stod där tre dovhjortar. Så först tog jag kort ifrån bilen sedan svängde jag in på en liten väg och skuttade av bilen och började smyga, var inte långt ifrån när jag skulle fota och det går inte. Så de får syn på mig och sticker precis framför mig. Arg som ett bi med kameran i han gick jag tillbaka till bilen och körde vidare. Precis innan jag kommer hem så ser jag något vid väg kanten och saktar ner. Det var en liten räv bäbis...... så söt..

Sitter precis utanför bildörren och då är det för mörkt och den tar inga kort innan den lille vilsne saken sticker iväg. Ännu ett stort SUCK..

SÅ jag har inte haft någon tur på mitt äventyr ikväll.

Aja det kommer fler gånger. Snart dags att dra ut på morgonen och titta på Kronhjort. :)

Nej ska titta lite på tv nu sedan blir det att lägga sig. Hoppas på att det inte är så varmt i morgon så att jag får något gjort här hemma.. tiden tickar och tickar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0