Liten sov morgon

Idag blev det en liten sov morgon. Igentligen skulle jag och hundarna skutta upp redan klockan 9 men jag hade vist lyckats somna om igen och vaknade inte förrens vid tio tiden. Skönt att sova lite längre men ändå inte när man ska försöka lägga sig tidigt idag när man ska upp och jobba tidigt i nästa vecka. De 5 sista arbetsdagarna i mitt liv på biomet :)..

Sista veckan och allt ska verkligen göras. Så måste verkligen göra allt denna veckan. Men har verkligen fått väck en massa. Måste låna mammas o eddies bil i nästa vecka. Så jag får iväg skiten till tippen. Blir nog ett par lass.
Men Johanna och Ante skulle vist titta på något av sakerna. Innan det skulle iväg, eller ja de har kort så. :)

Gårdagen spännderade jag tillsammans med hundarna och Johanna. Tusen tack vännen för en underbar dag.
Jag hade igentligen andra planer igår men när de blev rubbade så beslöt jag mig efter att ha städat till kaninerna att köra in till Johanna i Malmö.
Så först blev det in till affären och så handlade jag med mig en stor räckbomb. Väll framme tryckte vi oss den med en god kopp kaffe till. Smaskigt. ^^
Där efter satt vi och snackade och sedan blev det även att vi satt vid datan och tittade på hundar. Eller ja det började med det sedan slutade det med att vi satt och tittade på folk som video bloggar. Sjuk humor som hon och jag skrattade vi så tårarna rann. Efter det blev det en lång promenad inne i malmö. Men när man ska ut med mina hundar så börjar alltid rundan med att man är glad och när man kommer hem så är man arg, då de jämt ska stressa, men i slutet av runda hade vi fått fin ordning på dem :)

Kvällen avslutade vi med att sticka in till stan med bilen och äta på en pizzeria. Det var verkligen inte världens goaste pizza alldeles för vattning men den gick att äta. Johanna och jag som kan vara riktigt duktiga på att kritssera folk när vi tittade på dem, hade fult upp när vi satt framför fönstret och väntade på maten.

Vi såg även världens sexigaste eller inte det var till och med så att pizza bagarna reagerade. Det var en tjej i 17 års åldern kanske. Ja inte med den minsta figuren om man säger så. Hade höga stövlar upp till knäna med hår på. Ja ni vet typ. Sedan hade hon spets kjol som nåde precis så att trosserna inte syntes plus att över det var det en liten reflex gul spets kjol på det. Sedan ett knall rosa linne till det och håret upp satt i toffsar. Hon kom där med sina föäldrar. Man kunde verkligen inte låta bli att titta och den enna bagarna tittade också med hankan nere på bänken o heregud hon var ju sexig hehe.. Johanna och jag bara vända på huvudena och sa ja eller hur.
Det är ju bra att hon har ett bra själv förtroende men va fan, någon måtta måste det vara. Både johanna och jag sa det hade vi bara fått för oss i den åldern att ta på oss sådan klädder så hade alldrig våra föräldrar gått ut med oss. Då både Johanna och min mamma är mycket lika. ^^

När vi även satt där och snackade kom vi fram till att det var allra sista gången vi träffades själva. För om en vecka flyttar jag och blir sambo och Johanna flyttar snart i hoppa med andreas. Och vi kommer sitta 33 mil ifrån varandra. För nu de andra gångerna vi har träffats så hade vi haft pojkarna med oss.
Men det roliga var denna gången när vi träffades. För hade vi inga problem alls och sitta och bara babbla hela dagen och verkligen göra något. Men igår hade vi båda överskott energi och klarade verkligen inte att sitta stilla hela tiden. Kan det vara våra pojkar som har gjort detta. Nästan så att vi hade lite dåligt samvete för att vi bara satt och snackade. Så därför blev det en lång promenad med hundarna, ja inte bara det. hundarna tyckte det var kanon skönt också.

Johanna och jag kom även fram till världens bästa förslag till det med hundar och hundar som ska förbjudas. Synd bara att ingen lyssnar till det för det var verkligen kanon bra och allt med hund hade gfan blivit mycket bättre.

Ja efter pizzan igår blev det även att vi körde in i stan och bara körde runder. Satt och pratade om gammla saker när vi körde igenom om råden, och om hur vi har det nu. Nydala säger jag bara hade alldrig vågat bo där.

Ja ner det blev ett riktigt långt inlägg idag. Kände verkligen för att skriva idag, tänkte göra det redan igår när jag kom hem men så blev det inte då jag fastnade framför tv och tittade på alien. Idag missar jag alien på tv 6 För måste som sagt lägga mig i tid. SUCK ^^

Nej nu ska jag slänga in ett par maskiner tvätt sedan se om det finns något mer som jag ska packa ner. Sedan ska jag bort och volgästa mina föräldrar och där efter tänkte jag dra med hit mina systrar så att vi kan gå igenom häst lådan som de gärna vill. Ja jag med synd att kasta allt. Hade även dåligt samvete för att jag inte gick bort där igår efter att jag hade kommit hem men ville inte tittade på tv på det de såg och sedan var jag faktist rätt trött.
Men idag ska jag äta middag där så att det blir väll att jag är där rätt mycket idag. Får vara där mycket nu i veckan med och umgås med mina systrar mycket. Kommer att sakna dem så fruktansvärt mycket. Nu är man van att det ibland knackar på dörren och två st står utanför dörren får vi komma in och spela tv spel eller bara tömma mitt gotteskåp på godis.

Nej nu ska jag inte skriva mer utan få saker gjort i stället
HA det NiCe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0