Ingen vanlig dag idag för det är Grimms födelsedag



Idag fyller Grimm 3 år. Heregud säger jag bara vad tiden går.
Om man får säga så, så är han fortfarande som en valp. Denna hund kommer alldrig att växa upp.
Min tokiga gris

Ingen hund har jag varit med om, som är så morgon trött. En morgon för grimm ser ut så här.
När jag går upp ligger man kvar i sängen på rygg och sover, när man hör altandörren öppnas sträcker man sig och går ner och ut och gör morgon gymnasticken och kissar.
Där efter går man in, ställer sig vid djur rummet och väntar på morgonens frukost. Gör en snurr eller något annat trix, där efter slänger man i sig maten. Efter det tar man en sväng om i köket för att sedan promenera upp förr trappan och lägga sig och sova igen.

Grimm tror även att han är världens tuffing. Skit tuff när det är något på avstånd. Men när det väl kommer till kritan springer han och gömmer sig min lilla mes :)

Har alldrig varit med om en speciellare hund.
Han har verkligen en personlighet som är enorm.
Skulle alldrig klara mig utan min lilla gris.

Kommer alldrig glömma dagen då jag hämtade hem han, sedan dess har det varit fult ös medvetlös.

Ska köra in och handla gott till han snart. Och så ska det bli mys för hela slanten idag. Tills jag börjar jobba

Untitled from Casandra Söderberg on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0