Hej o hå

Fan känns som att jag verkligen inte kommer någon stanns med alla saker. Ändå gör jag en massa varje dag till flytten men ändå känns det som att inget händer. Eller ja förra veckan hände kanske inte så mycket.
Men nu har jag i allfall ett släp som står på uppfarten som jag ska lasta in saker som ska köras till tippen.

Sitter och funderar lite över vad som händer framåt sedan. Har en utbildning som jag ska skriva in mig på inom hund.
Sedan sitter jag i valet och kvalet. Jobba eller sätta mig in på att läsa. Är ju verkligen sugen på att läsa nu. Efter att jag har jobbat konstant med monotoma jobb i 4 år.
Hundsportgymnasiet gav ju inte en så mycket när man gick gymnasiet där.
De lovade guld och gröna ängar.
Nej vill man jobba med hund eller djur över huvud taget får man allt ta det i egna händer.
Aja fan vad jobbigt att sitta och tänka så mycket hi hi..
Kanske skulle jobba med datorer i stället. Webdesigne hade varit för jävla roligt.
A får ta tag i det sen när jag har landat där uppe. :)

Annars idag är det helt ok väder. Lagom varmt. Nästan så att man skulle kunna sola hehe..
Nej nu tog jag allt i för mycket.

Måste klippa gräset på baksidan också, men det hinner jag inte idag. Fan tiden springer alltid iväg när man jobbar förmiddag. Hatar det. Men det är absolut sista gången jag jobbar kväll på biomet någon sin Mohaa.. hehe..
Aja knäpp man är.

Nej nu kan jag inte sitta och skriva här mer utan nu ska jag gå¨ut och slänga in saker i släpet.

ha det nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0