Godmorgon




Idag vaknade jag med ett leende på läpparna, tittar ut genom fönstret och ser att solen lysser. Kan man bli gladare. ^^ Fast tror bara att det är nu som jag är glad för solen för sen blir det så jävla varmt så man vet inte vart man ska ta vägen ^^
Hundarna orkar inte i heller göra något utan ligger utslängda över allt.

Nu var även Sigges föddelsedag över och man kan nästa tro att han fattade att det var hans föddelsedag. För när vi var ute på promenad och jag hade han lös, skuttade han och sprang som en galning, man verkligen såg hur glad han var. :)

Annars har jag inte uppdaterat så mycket denna veckan. Har faktist inte haft tid.
I Mondags var jag och Jocke ute och kickade efter vilt och fotade vilt, fick några kort men då mitt objectiv är förr kort, så når jag inte fram till djuren som jag vill SUCK. Sedan måste jag antingen köpa ny kamera eller läsa instruktionsboken för nu börjar jag bli allmänt trött på den kameran.
Även ett nytt minnes kort måste införskaffas då det jag har i den är kasst. Tog två timmar att lägga över bilderna och jag är innerligt glad att de gick att lägga över.

Men annars gick det bra att titta på djuren. Faktist riktigt mysigt förrutom alla jävla mygger och knott. Gahaa sattsar på ögonen gör de små jävlarna.

Sedan i Tisdags kväll blev det skott träning för Hekla och Grimm. Riktigt nyttigt var det för Grimm. Grimm har inte reagerat innan men nu i nyår började han reagera på smällare. Sedan dess har han reagerat på skott också.

Ibörjan tyckte han det var jobbigt, han ville springa sin väg, ja jag tror knappt själv han inte viste vad han ville.
MEn efter att vi körde lite lydnad och höll oss på avstånd så gick det bra, då satt han och tittade på allt och alla som rörde sig på skjut banan. Efter stund närmade vi oss och satte oss bara en bra bit ifrån.
Han skötte sig kanon bra, för varje gång det small så tittade han bara. Så det blev med framgång.
Myggen blev han bara jäkligt irriterad på, men det blev jag också. Är totalt ner stucken över allt, och det kliar verkligen också över allt.
Ska utrota mygger ^^

Här kommer lite bilder


Vist är den söt, liknar en liten gammal gubbe med sina strå på huvudet ^^

Och så stack han iväg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0