God morgon


Nu är det underbart väder om man säger så det är inte förvarmt och inte för kallt. utan precis helt lagom så att man kan vara ute. Var hur skönt som hälst i morse när jag vaknade till och upptäckte att det var 10 grader ute.. Så sover man under ett varmt och skönt duntäcke :)

I helgen har älsklingen varit här. Han kom i fredags. Var en aning arg i fredags. Skulle igentligen ner med familjen och kusin på marknaden. Men allt tog sådan tid för dem så att klockan han bli för mycket, så det blev ingen marknade för mig. :( Men i allfall vid 7 tiden kom snutte och då vart jag inte arg mer. Så vi stack in till byn och fixade mat, sedan blev det bara mys hela kvällen.

Sedan i lördags var det också en lugn dag för oss, blev en kopp hos mina föräldrar och sedan en sväng upp till marianna och busa lite med maja pyraya och index och de andra två flickorna.
Sedan blev det mat och när det började bli skymning tog vi bilen och stack ut i någon timme och tittade på vilt.
Jocke och jag lider av damp så är det bara. Jag innan vi kör och han undertiden vi kör. :)

Sedan igår åkte uppåt igen. Men vi kom fram till att det är sista gången han kör uppåt själv. För nästa gång kör jag med upp. För då flyttar jag upp.
Så igår fick jag packa klart ett par låder som vi kastade in i hans bil innan han stack.
Och nu i veckan kommer släptet som jag ska lasta ut allt som jag ska kasta i. Vet ej om jag vill börja rensa inne för mycket. Alltså köra det på tippen.
Kommer ju eka så fall när man går runder här.
Nej garaget förrst.

Nej nu ska jag ut och leka med min bästa vän gräsklipparn eller inte. Men måste klippa framsidan idag. annars får jag snart ha en lie för att få ner det. Grymt högt är det.

Ha det



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0