Fult ös medvetlös

Jag var ju ganska seg i morse, och med tre koppar kaffe kändes det ju inte bättre. Hade ju så fruktansvärt mycket energi så i stället blev jag irriterad än glad. Sorry alla säger jag bara.
Men i allfall blev det ett tränings pass med hundarna inom hus.
Fick igång riktigt bra musik så då åkte tränings godiset fram och musiken på hög volym. Blev Grimm som jag tränade med. Det blev träning att stå på bakbenen på distans. Duktig pojke, lite svårt har han att bli kvar där han ställer sig för att han vill gärna skutta fram till mig på bakbenen. Men det är bara att jobba vidare på.

Stack bort och åt lite hos mamma, sedan skulle eddie hit och klydda lite med värme pumpen så att jag hängde på. Och helt plötsligt fick jag sådan lust att göra klart i garaget. Och med släpet som står så passande utanför så åkte där in en massa.
Så nu blev det ett lass till. Men nu är det bara att borsta över så är garaget klart och det känns skönt. plcokade även ihoppa agility sakerna så nu står de in till väggen. Känns bra det med.

Så i morgon kör eddie med det till tippen medans jag jobbar och när jag kommer hem efter jobbet, blir det att lasta in ett nytt gäng saker innefrån som inte är till någon använing.
Så i morgon kommer det garanterat att eka i lilla huset.
Aja kanske inte många som ska ha saker här så det är inte så mycket som jag ska kasta. Skönt att det kommer till använing för att vissa saker är verkligen synd att kasta.

Har bara lite funderingar över när älsklingen kommer om han behöver åka upp tidigt. För att jag kan inte åka förrens till helgen. Och det är både kaniner och burar och alls som ska upp. SUCK säger jag för att jag inte har något drag på min bil. Men måste till ÖB i veckan också och köpa två transportburar. Sedan måste jag även kolla upp vad det kostar att hyra ett släp.

hade ju bara tänkt ta en kort paus och skriva lite med detta blogg inlägget blev ganska långt ändå.
Nej nu ska jag fortsätta. Tänkte packa ner alla mina hundböcker nu och bära ner det.

Ha det NiCe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0