Fruktansvärt varmt

Det är verkligen fruktansvärt varmt idag, pallar knappt röra mig utan att svitten rinner av en.
Hundarna lider fruktansvärt mycket av värmen.
Tänkte det att blir det lika varmt i veckan blir det ner till sjön och svalka dem innan man börja jobba. Bara nyttigt med simning också.

Annars har det inte blivit någon hundträning, alldelesför varmt. Men tänkte se ikväll när det har svalnat så kanske det blir ett litet pass med vardera. Har ju varit och köpt nytt minnes kort till kameran idag så nu kan man fotta igen.
Fattar ej vad som hände med det andra minnet. Men nu har jag skaffat ett riktigt bra så nu ska allting bli bra.
Bara en ny kamera nu, såg att den kameran jag har finns inte kvar och den är gammal. Är sugen på en värsting. :)

Nej nu ska jag göra vid kvällsmaten. Blir grillat med pommes. Mumms mumms :)

Kommer även att lägga ner hemsidan under ett taga nu. Så det kommer bara vara bloggen som kommer vara aktiv. Har planer på en ny designe och användarenamn.
Men mer om det kommer upp senare. Har verkligen inte tid att sätta mig ner med det nu, och jag känner att det händer inte så mycket på den nu och har inte hänt på ett taga.
Men det finns nytt som ska in som Ackes MH i text och film sigges MH film. Och lite annat.

Tjaooo

Idag hade man verkligen inte tackat nej till att bara lägga sig rak lång i snön och bara smälta :)
Fan är verkligen skit dålig på att ta värmen precis som mina hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0