det suger musten av en

Värmen och medecinen suger verkligen musten av en. Kom hem efter jobb, efter att ätit en baguet och tagit min medecin tänkte jag vila en liten stund på soffan innan jag satte igång med att packa och röja.
Vaknade två timmar sennare. En anin arg på mig själv för att jag hade sovit så länge.
så idag har jag bara fått två låder packade. En med en massa glas och en med alla filmer och musik.

I morgon är det sjöbo marknad. Tänkte se om jag hittar något skoj till alla hundarna.
Sedan måste jag verkligen städa över och ta en promenad med hundarna. Så i morgon finns det ingen tid att lägga sig och sova i två timmar.
Vill inte behöva göra något på fredag innan älsklingen kommer.
Får se hur dags han kommer annars tänkte jag dra ner han till sjöbo marknad en sväng.

Kvällen har annars varit lugn mamma tjatade på mig att jag skulle äta hos dem ikväll så till sist fick jag je efter och ta och gå dit och äta. god midda sedan blev det bus med pappy och titta på barnen när de badade. Lung och skönt, får passa på att umgås mycket med dem nu allesammans innan jag åker.

I morgon vid denna tiden eller rättare sagt på kvällen när det har blivit svalare så ska jag ta ett agility tränings pass med hundarna. Mäst med Acke och grimm men sigge får också pröva på det.
Men mer om det blir det i morgon.
Nu tänkte jag gå och lägga fram klädder och göra i ordning för i morgon bitti. Finns ju risk att man försover sig.
Får se om snart hjärtat skickar annars går jag och lägger mig. Blev lite sent i säng igår och det blev bara tre och en halv timmes sömn. otroligt nog har jag inte varit så trött som jag trodde att jag skulle vara.

Skriver mer i morgon.

Fick förresten mina chinchillor sålda idag. Känns skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0