Det är hopplöst!

fan nu i ett par dagar, ja jag tror att det började lite redan i tisdags så har jag varit pissinödig hela tiden. Aja tänkte jag det går väll över.
Men nu i helgen har det blivit värre och mamma var på mig att jag skulle ringa doktern redan igår. Men envis som jag är så gjorde jag inte det. Och det får jag lida för nu, hela dagen har det barait värre och ikväll har det varit värst, var på dass och försökte kissa säkert 5 gånger på mindre än en halvtimme. Och när jag skulle gå så kändes det precis som att jag skulle pinka på mig.

Så inget jobb för mig i morgon måste ringa doktern och boka en tid och jag hoppas att jag får en tid fort. För det börjar mala uppåt nu.
Jag nästan till 100 procent säker på att det är urinverksinfektion.

Så suck säger jag bara för denna värmen. Dock är jag verkligen ingen bad människa då jag är rätt knäpp när jag ska bada av gammla vanor. Men fan vad skönt det låter och ser ut när folk badar och slänger sig i det kalla sköna vattnet. Men nejdå Casandra får stå och titta på bara. Så idag när grannen badade i pollen skruvade jag upp musiken så att jag slapp höra på det.

Annars har dagen varit helt Ok, började röja i garaget, men när klockan började närma sig tolv, kändes det bara som att jag stod i en bastu och svittades. Så det blev att jag plockade ner i kartonger på ovanvåningen i stället. Faktist riktigt skoj att gå igenom gammla skol papper. ^^
Men gud så mycket jag har kasstat, så i garaget slutade det med att jag klippte lappar där det står K eller B K står för Kassta och B står för Behålla. Gör det hela lite lättare. Så, så fort jag har blivit bättre och kan röra mig normalt så ska jag köra ett par lass till tippen, så blir det både änklara och lättare att se vad som finns för nu står det sopsäckar och allt huller om buller.

Annars var jag uppe en sväng hos marianna och tittade på den nya lilla familje meddlemen, så underbart söt. Blev helt såld. så valp sugen jag är och gud vad jag saknar lilla Hekla. VALP sjuk VALP sjuk :)
Ska blir skoj att följa lilla maja pirya iallfall i framtiden. En liten tuffing med andra ord.
Sedan var det skoj att träffa favuriten INDEX, så hon fick en massa pussar. Fan vad jag gillar den hunden :) Prinsessan :)

Efter besöket hos marianna ringde mamma och frågade om jag ville ha midda, men först ville jag inte sedan efter att ha tagit en dush så kände jag att jag ändå kunde käka där. Så det blev bort och äta hos mamma. Skit gott. ^^

Sedan har jag bara varit här hemma och suttit för det känns bäst då.

Är så jäkla sugen att sätta igång med Agilityn. Men Acke är halt på frambenet, betydligt bättre är han. Prövade grimm härom dagen och han är ju verkligen inte lämpad för den sporten. För klumpig. Pinnen flög iväg. Hehe..
Men får se får jobba på det.

Nej nu är klockan mycket så jag får väll allt lägga mig jag med så jag kommer upp i morgon och kan ringa doktern, hoppas verkligen att jag får en snabb tid. Vill vara frisk och glad så jag kan börja röja ordentligt.

Åska och regn kom ikväll och det känndes verkligen efterlängtat. Så nu duggar det lite så skönt, så i morgon får det gärna vara sol igen. För nu kan man andas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0