Tankarna är över allt, Börjar bli trött i huvudet

Tankarna går hela tiden åt vad jag ska hitta på nu. Dock har jag tre månader kvar på jobbet, men då ska jag ha klart för mig vad jag vill göra och vart jag ska ta vägen.
Det är ju en dum tid för det är ju mitt i halvåret och det är ju inte precis mycket som börjas då om man tänker på att börja studera.
Studera har ju jag ju i tankar att göra. Har skrivit upp olika punkter som intresserar mig. Och efter middagen idag har gått åt att hitta så mycket information om det.
Dock har jag kommit på två saker som kan bli ett och det är inom hund. Men får gå och fila lite till på det och höra mig lite om kring.

Har nog inte än fattat det som har hänt på jobbet, men man kommer väll begrippa det snart.
Helgen har spänderats åt att vara förkyld, febrig och hostig. Febern har väll blivit bra men jag hosar fortfarande. Så får se under veckan om det blir bra med det annars får man väll ta och besöka doktorn.

Med alla tre hundarna är det bara bra. Grimm är mer än understimulerad när man har kommit hem från jobbet. Han är ju inte van att vara still så mycket. Så det blir att man akriverar han direkt med att låta han springa loss allt vad han kan. Lite tänk övningar blir det också. De andra två de nöjder sig med promenad och leta godis. Soffpotatisarna nr 1. 
Idag med andra ord blev det hejden för oss alla. Och det var riktigt kallt. Där vi annars brukar gå med dem var det belammrat med kossor. 100 tals kossor. Den första biten vi gick var det ingen fara med med när vi skulle åter vända till bilen så bet kylan verkligen in i kinderna. Men ingen av gossarna brydde sig om det de sprang som galningar över allt ^^

Träningen har jag ej kommit igång med än. Tuvärr.. Men nu i veckan ska jag komma igång på alvar med grimm i LK1 och för ackes del blir det lite uppställnings träning här inne då han ska ställas på malmö internationella.

Nu ska jag sätta mig ner i soffan och titta på tv.
Ha det NiCe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0