Photopearls

Värkar riktigt skoj alltså.
För över ett år sedan gav jag mina syskon ett sätt som hete photopearls. Och igår undrade mamma om jag kunde skriva ut två bilder till dem ik med de inte har någon skrivare.

När de kom hit och jag hade installerat skivan så blev jag mer än förvånad.
Shit vad stort det var. En massa papper blev det utskrivit. Jag fick skriva till viket papper som hörde till vilket papper. Det jäkligaste av allt, jag fastnade verkligen förr det. Det värkade ju skit skoj.
Så det fick bara en bild på deras hund pappy som de nu skulle hem och holla på med. Så när de stack tittade jag så klart in på nätet o letade lite mer information om det.

Så ikväll ska jag min skäl beställa ett eget. Tänkte att jag skulle göra en på varje hund här hemma. Kan bli skit snyggt som tavla.
He he fan vad tråkiga min väggar måste vara. De flesta av tavlorna som hänger uppe är på mina hundar. Eller i allfall det finns inte ett ända rum där det inte hänger någon av hundar på väggarna. ^^

Annars har dagen varit lungt och jag har inte gjort något större idag. Det har faktist varit riktigt lungt. Vi gick bort till mamma o eddie och tog en kopp kaffe innan i morse.

Nej nu ska jag gå och göra mig i ordning och sticka och jobba.
Ha det NiCe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0