Mycket som snurrar

Ja idag lyckades man ju ta en lite längre sov morgon och kröp inte upp ur sängen förrens halv elva. Ush vad jag hartar mig själv när jag gör så. För att jag vill gärna vara klar med allt tills klockan är tolv så jag kan ta min kopp kaffe och sätta mig vid datorn och titta runder.
Men efter att jag hade masat mig upp ur sängen så blev det dushen och där efter blev det att dra över med damsugaren medans älsklingen diskade.
Dock skulle han diska och koka mackaroner också så klockan var tjugo över tolv innan han var klar och då satt jag och hoppade på stolen.
Så när han var klar så hoppade vi och hundarna in i bilen och in till byn och handla. Var ju tvungen att hämta ut packetet som jag skickade efter härom dagen. Jul klappen från jobbet.
Kan säga att jag är mer än nöjd med vad jag fick.
Så nu får jag sortera ut lite i skåpen här hemma så jag får plats med det. har ju lite dubbel upp sättning av allt möjligt här hemma.

Så nu har hundarna varit ute i snön och rastat av sig med sitt ägg. Skit bra aktiverings sak. Både acke och Grimm är helt slut efter att lekt med den, sigge tycker inte alls att den är solig att leka med utan han springer runt och runt i stället och skäller.

Annars ser dagen lugn ut idag, ska snart dra till jobbet och jobba. I morgon får jag ta det som jag hade planerat göra idag. Som att städa till kaninerna. Sackarna får stå ut en dag till.
Men i morgon ska jag iallfall inte sova så länge, ska till och med upp tidigare.

nej nu ska jag gå och göra mig i ordning ..

Ha det NiCe


Packetet som jag hämtade idag innehöll detta. Skit gulligt eller hur. I de små kan man ha olika såser och i den stora kan man ha sallad eller annat.

Satt och teckande härom dagen och det blev denna bilden. Är inte riktigt klar med den än, men sedan ska den iallfall upp på vägen ^^

Lugna de har inte smitit. Det är ju inte vanligt att man ser kor så hära. Men i Revinge gör man, tror vi stod i över 5 min innan alla kor hade passerat vägen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0