Grimm har blivit dålig

Ja nu är han ju på bättrings vägen, men han varit kass nu i magen i två dagar efter att han åt ett kronhortsben i söndags. Men han är pigg och glad idag, igår var han lite mer hängig. Men idag fick han sparris, majsvälling och en massa ris. Och det var ju inte det godaste med det slank ner på han.
Så nu får han det i två dagar så får vi se hur det blir.

Skit härligt idag när man kom till jobb, för det första började man inte förrens halv sju sedan han jag inte mer än komma in så får jag reda på att vi slutar en timme innan ik med det är röd dag i morgon.
Bullar till frukost och allmänt skönt att börja med en mjuk start..

Städade till ninnisarna idag, halva burarna blev fylda med hö och det kan jag lova att det var uppskattat, man ser inte dem tre nu inne i sina burar, Belamir och Tyson fick också en massa hö och godis gömmt över allt. Så nu har det att göra dem också.

Får se vad som händer i morgon, ska iväg ett taga i morgon men sedan blir det att städa över här hemma och gå och små pilla.

Nu ska jag krypa ner framför en film och vänta på att lille älskligne ksa komma hem, sedan blir det nog en film till innan man kryper ner och sover.

Ush måste säga att jag är trött på den jäkla snön nu, nu vill jag att det ska bort och det kan komma sol igen. Hur mcket snö ska det bli och hur länge?

Ha det NiCe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0