Vilken morgon


Vilken morgon säger jag. Jag hade planerat att komma upp tidigt idag för att jag hade rätt mycket som skulle göras. Men jag låg och drog mig till klockan halv tio.
Kommer ner för trappan och då kommer sigge, lite viftande på svansen.
Kommer in i vardags rummet då har han kräkt på mattan på två ställen och sedan bajsat ner golvet.
Suck precis det man vill göra på morgonen. Så det var bara att kalla upp kagge och sedan sätta igång att städa undan. Fram med medel och annat och skrubba. Men nu är här fräsh och fint igen.
Han hade även gjort det igår, så vet ej vad det är med han om det är något som han har ätit eller luktat på eller vad det är.
Men nu var jag och handlade ris och majsvälling innan. Så efter att vi hade varit på promenad så fick han majsvälling, så ikväll får han ris och majsvälling. Så det är sigges mat nu i ett par dagar.
Hoppas inte nu de två andra sätter igång, för då får jag allt bli hemma med sjuk hundar.

Ja ja annars å har jag fått en maskin tvättad, inte det jag ville tvätta men det blev i allfall en maskin så i morgon får det bli det andra.
Han annars suttit och tittat på klickersträning med kaniner. Är så imponerad :)..

Men nu ska jag göra mig i ordning.

Ha det NiCe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0