Video

Ja idag har dagen varit helt ok, har dock varit trött men inte så trött som jag brukar. Efter att vi hade haft möte på jobbet stack ninni och jag och handlade, igentligen skulle ingen av oss ha så mycket och inte sådan onyttigt, men när vi hade betalt så tittade vi på varandras varor. Ninni med en smörgås tårta och jag med chokelad glass...
Nej får allt ta tag i den träningen nu alltså..

Efter det blev det hem, städade över lite som jag gör varje dag, damsugar över huset sedan blev det en promenad med hundarna. Riktigt skit väder om man får säga så när det töar. Men fan vad skönt att bli av med snön...
Efter promenaden kom älskligen hem och så hoppade jag i dushen och sedan fixade jag med middan. Blev en bra gratäng som jag hittade på.
Efter det blev det mys i soffan franför vänner och efter det blev det en liten paus och sedan blev det glass till halv åtta hos mig på 4. Gillar det pogrammet men får inte se det förrens om två veckor igen.

Sedan nu sitter jag här och har precis laddat upp filmen som jag spelade in i söndags.
Så den kommer upp här under.

I morgon ska vi hämta hit prinsessan vi ska ha henne ända fram till på mondag. Hoppas acke inte håller på att jaga runder efter henne, för sist han träffade henne löpte hon, och han är ju extremt över kåt. ^^

Inte klokt vad tiden går, det är en hel månad sedan den vackra underbara stjärnan somnade in Staysy.. Det känns inte som hon inte finns mer, det känns som hon bara är borta för ett taga.. Vackraste stjärna på gjorde var och är du lilla staysy.
Nej nu ska jag slänga mig i bingen och sova. Fredag i morgon ^^

ha det NiCe

Untitled from Casandra Söderberg on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0