Uppdateringen

ja då är det torsdag i morgon och jag har inte uppdaterat en ända gång. Men jag har praktist taget haft fult upp varje dag efter jobbet.
Igår blev det en slappe dag förrutom på morgonen då jag kör fast med bilen och klockan tickade för att börja jobba. Jag gungade med bilen, grävde som en galning och på allt detta hade jag bara vanliga gympa skor.
Kagge ringde och jag var, varnsig att jag inte fick loss bilen.
Så han kom hem och hjälpte mig ut ur infarten hos oss. Var rätt skoj när man skulle berätta på jobbet varför man kom för sent. De kune inte låta bli att skratta i heller. Hur många är det som sitter fast på sin egen infart.

Annars idag har det varit fult upp ända sedan jag kom hem. Storstädade nedanvåningen blev det och efter det blev det revinge med hundarna och ett tränings pass med dem, sedan bort en sväng till mina föräldar och lämnade en sak och sedan blev det hem. Och medans kagge gjorde maten så dushade jag och slängde in en maskin tvätt. Så nu har jag precis ätit och har diskat undan disken och kokat en kopp kaffe. Tänkte ha det till halv åtta hos mig som börjar kl halv åtta på tv 4.

Spelade in grimm när jag tränade han i söndags att tända lampan och sedan lite annat bus som han kan. Galen hund säger jag bara. Sedan har jag funderat på att sätta igång lydnaden med sigge också och inte bara det tänkte tävla med han också och plocka bort hoppet. Jag kommer bara göra det förr skoj skulle och det känns skoj förr både mig och hundarna att vi har ett mål att nå.

Imorgon blir det ett pass med hundarna igen och sedan ska jag väll få något fixat på datorn. Hoppas jag. Sedan på Fredag ska jag hämta lilla prinsessan som ska sova hos oss ända tills på mondag.
Vi var en sväng hemma hos marianna i söndags och tog en kopp kaffe och semla. Sedan blev det bara hund prat för hela slanten. Tänk att man inte kan få nog med att prata hund. ^^

Nej nu ska jag ta mitt kaffe och sätta mig ner och titta på tv, kommer upp en video i morgon på grimms träning.
Ha förresten börjat träna kaninerna nu också. Går väll inget vidare med Toppsi men med baffy och Jippi går det framåt.

Ha det NiCe












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0