Vecka 27

Då har man gått in i vecka 27 idag.
Satt innan och läste vad som händer nu i magen och det är verkligen mycket som händer. Spännande.
Nu är det inte många veckor kvar, kanske ska börja läsa lite om förlossning mm. Shit kommer bara bli skraj :)

Annars har man sovit aldelels för länge idag, vaknade klockan halv tolv och det var inte att ligga kvar och dra sig utan det var bara att skutta upp med en ända gång och springa ut med hundarna.
Så nu är hela bunken rastade och fått frukost.

SJälv har jag också fått frukost efter mycket om och men. Tog två mackor för avanlighetens skull och precis när jag ska ta en tugga så ser jag en liten liten mögel prick så på lägget fick hundarna och mackorna kastade jag.
Tur hade jag bakat små franska häromdagen så det fick bli två  små sådana i stället.

Planerna är att ge sig ut i snön idag på lång promenad. Så får alldelesnart göra det för att klockan springer iväg och det blir ju mörkt tidigt.
Annars är det lungt, kanske ska sätta mig ner och lära in något nytt på grimm idag också, men vad det blir det vet jag inte än :)
Kan ju Kanske sitta med photoshop lite samtidigt som jag gör något annat ik med att det tar sådan tid.
Måste fixa bilder på hundarna till fotoramarna också så att de kommer upp..
Jag får se vad jag göra, har ju en video med sigge när han spårar som jag inte har gjort vid än.

Vi får se vad dagen vidar sig.
ha det Nice så länge

Kommentarer
Postat av: Denise

sv: haha, vad bra :D detsamma! ;D

ja, det var en hel del namn sen :P håller ni fortfarande kvar vid dom gamla elr blev det nya? tyckte själv att alla var väldigt fina! :D

japp, den funkade bra, ända tills vi märkte att det inte fanns någon USB-kabel med, men jag hittade en, som är till vår andra skrivare. men sen märkte vi att det inte fanns några minneskort och sånt... men jag ska leta lite till, annars får vi la köpa det :) men jag är superglad över den :D

2010-12-25 @ 14:22:42
URL: http://diddey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0