Vad håller jag på med!!

Det kan man verkligen undra. Morgonen började lugn som sagt. När älsklingen hade vaknat så satte han igång och städa pannan innan han hade satte igång den.
Sedan är jag ju riktigt duktig på att fylla låder med saker och när jag skulle hämta en kniv för att kunna knögla upp lådan så sparkar jag knäet rakt in i väggen.. AJJJJJ.. Nu gör det bara ont när jag börjer knäet.

Sedan gick vi här och plockade och donade och det gick bra. Men när jag sedan skulle ta ut acke och kissa han halckar jag rakt utanför dörren och lägger mig rak lång. Allt för att skydda magen slår jag i armen ordentligt.
Får väll titta i spegeln ikväll och se om man har mer blå märken...
Inte alls bra att rammla när man är gravid.

Så när Jockes föräldrar har varit här ska jag fram med spaden och skotta bort snön vid dörren så att man inte slår halft ihjäl oss.

Vi har föresten budat på en sak på tradera och vi fick den.


En baggen orginalhundförarebälte.

Blir ordentligt skönt sedan när man är ute och går med hundarna och så kan man ha den lille i en bärsele på magen. Kanon i jakt också. Så det var skoj med en sådan. :)

Ha det NiCe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0