Tradera

Tänk nu är jul snart över och om ett par dagar skjuts det nya året in. Mycket som kommer häna det året. Ska bli härligt och riktigt skoj.

Mådde som en stor skit i morse när jag vaknade, hade illa mående som var på max, verkligen inte alls underbart att vakna till. Men stack ut med hundarna och nu har vi alla ätit frukost och nu mår jag mycket bättre.

Tradera är en riktigt rolig sida, där finns verkligen allt mellan himmel och jord. Satt och tittade på en bebis sele igår som man bär den lille i för ett riktigt bra pris och det var ingen som hade budat på den. Var ordentligt sugen på att lägga ett bud på den. Men så blev det inte, kanske ska slå ett öga idag och se om det finns kvar idag.

Annars fixade jag med en ny lyoute till bloggen igår, men där är mycket kvar, tar verkligen en sådan tid med photoshopen. Tur att man hae annat man kunde göra i mellan medans det stod och laddade.

Nej kan inte sitta här mer och skriva, får börja göra något jag också precis som älsklingen som städar pannan. Duktig pojke det :)

Ha det NiCe


Kommentarer
Postat av: Denise

ja, minnah är jättefint! :D

jag ska testa skriva ut snart, så jag håller tummarna! :D

programet heter photoscape, du hittar det här:

http://www.photoscape.org/ps/main/download.php

så laddar du bara ner, o sen när det är nerladdat så trycker du på redigera elr nått sånt står det, o lägger en grundbild, sen trycker du på 'objekt' o där trycker du på bilden som är bredvid pratbubblan, o lägger in en bild, o då kmr det upp en sak som gör att du kan göra bilden ovanpå genomskilnig:) busenkelt, fast jag är rätt dålig på att förklara, så aa :P men det är jättekul program! man kan göra mkt fint med det :D

2010-12-26 @ 13:58:36
URL: http://diddey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0