TILLBAKA :)

Äntligen är jag tillbaka och har nu äntligen fått tillbaka internetet. Inte lika bra som det var innan men det duger verkligen till att fixa med hemsida blogga titta fb mm.. Fy fan blev verkligen skit glad idag när jag stod och tänkte precis starta om modemet så ser jag att det är fler än två lampor som lysser.
Slängde mig på älsklingen dator och såg att internetet fungerade. Suck nog var jag tvungen att åka tin till stan för att gå på AF men det gick fort så nu är jag äntligen hemma igen.

Har försökt att få eld i pannan men det fungerar inte bra så satte mig här i stället och tänkte att jag måste blogga.

Mycket har som sagt hänt. Vi flyttade tillfälligt till ett stället då vi inte kunde bo kvar där vi bodde. Nu är vi hus ägare och i förra helgen flyttade vi in. Mer om allt tänkte jag skriva sennare idag när jag har tid att sätta mig ner och göra det för att jag har lite som jag måste göra innan Joakim kommer hem. vi ska in till stan igen till banken och fixa med lite saker.

Igentligen skulle det komma en ny blogg men vet je när det gör det för att photoshop fungerar inte som det ska och det tar en fruktansvärd tid. Så får se om jag har lust att sitta och vänta på att det ska fungera. kanske inte har fungerat för att jag inte har haft internet. Vem vet. Allting är så skumt.

men jag bloggar sennare idag för att nu ska jag diska städa över och rasta hundar innan det är dags igen att ge sig iväg.
Ha det så länge tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0