SUCK!!

Jag är på riktigt dåligt humör idag.
Vaknade med att jag bara grätt och rullade runder. Helt jävla cracy i huvudet. Verkligen super jobbigt.
Måste sätt otroligt rolig ut i morse när jag var ute med hundarna. Var otroligt alvarlig bara för att inte tappa humöret. Det går verklig upp och ner.
Hoppas Joakim orkar stå ut med mig nu när jag är så cracy i huvudet.

I morgon ska vi till MVC och ta prover och mäta mm. Ha ha alla tycker att jag är stor tänk så skulle de upptäcka två i morgon. Då tror jag att jag kommer tuppa av. ^^

Vad som annars händer idag det vet jag inte. Har ingen lust med något idag. Så får se vad dagen visar.

Taget i början på sommaren. Här var man smal skulle inte ens kunna sitta så nu tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0